parsa co logo

افتادن حلقه در چاه افتادن انگشتر در چاه توالت بهترین روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از دستشویی

این مورد را ارزیابی کنید
(709 رای‌ها)

بهترین روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از درون چاه توالت یا دستشویی

یکی از مشکلاتی که میتواند شما را دچار نگرانی کند افتادن انگشتر در چاه توالت ، افتادن حلقه در چاه و یا اشیای قیمتی همچون طلا (  دستبند طلا ، گردنبند طلا و ... ) و گوشی همراه در چاه توالت یا دستشویی است که معمولا برای هر شخصی می تواند اتفاق بیافتد

دستگیره در آوردن انگشتر حلقه دستبند گردن بند طلا از  چاه توالت

یکی از راه هایی که شرکت خدمات فنی پارسا به شما معرفی میکند استفاده از گیره های فاضلابی که از جنس فلز و قابل انعطاف است و با توجه به طول ۱۲۵ سانتی متری این وسیله می تواند به شما کمک کند تا به راحتی درصورتی که اشیاء شما هنوز قابل روئیت باشد را خارج کنید.

در آوردن انگشتر یا گردنبند یا دستبند طلا یا کلید از چاه توالت فرنگی


اگر دستگیره مذکور را در اختیار ندارید و یا اینکه انگشتر یا حلقه طلا قابل رویت نیست ( مثلا به داخل لوله های فاضلاب حرکت کرده) می توانید با سرویسکاران شرکت پارسا تماس بگیرید تا مشاوره رایگان دریافت کنید و یا درخواست سرویسکار جهت بیرون آوردن شی از لوله فاضلاب دهید.

در صورتی که نیاز به سرویسکار حضوری دارید کافیست روی دایره سبز رنگ سمت چپ سایت کلیک کنید( اگر با موبایل وارد سایت شده اید این کار باعث تماس مستقیم با سرویسکار جهت در آوردن طلا از چاه توالت می شود).

 

بهترین روش بیرون آوردن اشیا قیمتی از درون چاه توالت یا دستشویی

در صورتی که حلقه طلا یا انگشتر طلا و یا اشیا ( اسباب بازی کودک و  ... ) در چاه توالت فرنگی افتاده باشد و قابل رویت نباشد ، سرویسکاران ما اقدام به باز کردن توالت فرنگی برای بیرون آوردن شی خواهند کرد

برداشتن کاسه توالت فرنگی برای در آوردن طلا و موبایل

شرکت خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا آماده ارائه انواع خدمات برای حمام و سرویس بهداشتی می باشد.خدمات ما شامل باز کردن لوله فاضلاب بدون استفاده از هرگونه اسید ، تعمیرات حمام و توالت ، رفع نم و رطوبت حمام و توالت و کشف محل نم با دستگاه، رفع بوی بد فاضلاب حمام و توالت صد در صد تضمینی و بدون بازگشت و تشخیص محل نشتی و ترکیدگی لوله و کاسه توالت با دستگاه .

مدیریت

گروه خدمات فنی و تاسیسات ساختمانی پارسا امیدوار است بتواند خدمات ماندگار و ارزنده ای به هموطنان عزیز ارائه نماید.این شرکت در حال حاضر در تمامی نقاط تهران ، حومه تهران ، کرج و حومه کرج، قم و ساوه در حال فعالیت در زمینه تاسیسات ساختمان می باشد.امیدواریم بتوانیم در زمینه مشاوره اینترنتی ، تلفنی و حضوری و همچنین اجرای خدمات فنی ساختمان مثمر ثمر واقع شده و رضایت شما مشتری گرامی را برآورده نماییم.

با تشکر از توجه شما

صد در صد تضمینی - بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از کار

حضور فوری در محل ، قیمت مقطوع و مناسب خدمات ، رضایت مشتری